fredag 30 januari 2009

Till slut så lessnade


LINUS WAHLGREN och sa faan nu RÄCKER DET!!! RAFFE SHUT DA F...K UP... Han gick med stora snabba steg upp på det tomma dansgolvet där jag och en mick stod och hip-hoppade. Sen som den real G-gangsta han är så tog han micken ifrån mig gav mig en liten knuff som gjorde att jag åkte in i ett bås med killar från någon hård förort, där jag välte ut deras drink bord. Jag raffsade upp några hundra lappar och sa sorry my man sorry och så började jag surra om klimat hotet igen, en av de största killarna, nog den största kille jag någonsin sett tittade på mig satte fingret mot sin mun och sa sccchhh och nickade mot dansgolvet. Där stod han, LINUS mick i hand med nedböjt huvud i en spotlight så långt från en Austronat man kan va. Han snappade sina fingrar och Basgången satte igång, den var hård, stum. Sen så, Rappade han som han aldrig gjort nåt annat, jag reste mig inte, jag liksom bara satt där och insöp allt medan mitt öga släppte en tår. Det var ett STORT ögon blick, ni vet ett sånt som Anders Timell lustigkurren på Mix Megapol skulle hata då kändisar likt vanliga männsiskor ställer sig och sjunger kareoke på Golden Hits och får flest applåder, ni vet vad jag menar... Hela placet gungade i takt i en takt och det var Linus takt. en efter en gick de upp och battlade mot honom Linus, Linus on the line... samtliga från vårt bord fick pisk av Linus, alla andra killar med guldkedjor tjocka som underarmar alla blev kuvade av Linus Gangsta Rap. Jag kan inte komma ihåg vad han rappade om men det var strofer om hans familj och hur han skulle de och göra de med de och syrran morsan farsan brorsan... Likt Keyser Sauce så avrättade han allt och alla med sin hårda yxa, vänner, nära, kära, ingen satt säker, hans tunga var hårdare än Gandalfs stav... Ja e från Gustavs-berg, jag har annan färg, ni tror, jag är feg, jag har fett med deg, jag ska k.....a din M.r Den kvällen på STAR BAR skapades mannen, myten, legenden LINUS. Behöver jag säga att han vann, alla jublade.. Han vann en lyx-kryssning med Vikingline för 3... Jag älskar dig LINUS! - RESPEKT för evigt...- Rafael

2 kommentarer:

  1. vilken rolig kväll!! haha va ja skrattar åt linus! han e så söt ;)
    roligt att göra något annorlunda :)
    / sara

    SvaraRadera
  2. omvända roller du knuffade linus i filmen Göta kanal 2 nu blev det hans tur.....kanske Linus väntat på tillfälle ?....

    SvaraRadera