fredag 30 januari 2009

Kicken

drog en fräckis för att lätta upp den annars så dova stämmningen som lockade till en hel del skratt allt medans jag desperat ville göra ett rap försök till, jag slet åt mig micken och bad om ett beat, give me a beat skrek jag... Djen skakde lätt på huvudet och satte på Vanilla-ice-beatet, Jag försökte. - Oh yeah baby yeah.. All the rain forrest will die, polar beers will die, all will die cause off the klimateriet hot oh yeah... folk skruvade lätt på sig, jag svettades på en hel del underliga ställen, jag kämpade.
Mina vänner låtsades som om dom inte kännde mig och fortsatte att ha kul och pratade om ditt och datt, tycktes mig höra något vag ord därbortifrån de satt om hurvida Zebran är svart med vita ränder eller tvärtom? Jag kämpade på...- The klimate is nooo good oh yeahh...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar