måndag 26 januari 2009

Är förkyld

och har kollat på skitfilm efter skitfilm... Wanted- blää, Righteous Kill - bläää, Nu hoppas jag på Troopa de Elite... fasen vad det är trist och vara snorig och förkyld, det är liksom att inte vara sjuk på riktigt men samtidigt orkar man bara inte ta sig samman för att göra något, man bara känner sig eländig. Att gå utanför dörren är uteslutet, där är det bara grått , kallt och luktar hundskit. Imorgon bara måste jag vara frisk från förkylnigen. Knäet skall nu opereras om en 1 vecka, då jag fick ställa in pga fucking förkylning... Nä icke på det bästa av det bästa av humör... pga av en liten fluensa skit förkylning...

3 kommentarer:

  1. hmmm trodde du alltid va pigg glad o alert

    SvaraRadera
  2. Krya på dej!!Krya på Dej!!!!

    SvaraRadera
  3. Righteous Kill såg jag igår och jag måste nog till att hålla med dig. Inte den bästa jag sett.

    SvaraRadera