tisdag 20 januari 2009

Alex


mailade mig från LA igår och han bröt i skrift...

Alex-Hej darling! Traffade Michael harom dagen. Pa tiden att du kommer over och att ni satter er ner under en palm och skriver klart er historia, later skitkul. Tills dess ser jag fram emot att lasa din blogg. Halsa Daga sa mycket.

Jag- ?

paus...

Jag-Har du borjat att bruta med flit now. Nar du skriwer till maj sa ar det pa en kanstig dialakt...
Det går inte, du kan inte ha varit borta i usa ett par månader och sen börja bryta i dina mail, det går inte kompis, word travels fast, better stop before its too late compadre... du vet Dolph grejen, det var inte bra...

Alex-Hur bryter man i skrift?

Jag-Du har ju just gjort det... läs ovan...

Alex-Amerikanskt tangentbord gor det lite svart att skriva a-med en prick over, a - med två prickar over eller o med två prickar over... Idiot...

Jag-?

paus...

Jag- Jaha... du, kan du inte fixa in mig som vampyr i True Blood, jag gillar att bitas... grrrrr...

Alex- .

Jag- Eller? Hallå? Alex? Ok jag fattar...

1 kommentar: