tisdag 27 januari 2009

sprang

föresten på den helt underbara och fantastiska Rennie Mirro (Singing in the rain , Grease och snart Cats). Har ni missat att se honom in action så missa det aldrig mer, lova det. Han är i sin livs form och bara följer upp den ena självklarheten efter den andra. Han var på väg att lägga koreografin för syrran Sarah Dawn Finer i melodifestivalen. Sarah gjorde en grym duett med FATBOY lyssna och njut. Jag tror dom har något riktigt bra på G till melodifestivalen. Sarah är UNIK!!! Det kommer att knäcka vad jag hört... Rösta Sarah Dawn!!! Rösta på det unika!

6 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Jag är iaf en av dom som gillar bloggen :) du är ju helt klart en av dom snyggaste som går i et par skor så jag följer ditt liv o dina bilder med nöje :) är så tacksam att du delar med dig / Anna

    SvaraRadera
  3. he he kul att kunna redigera hur man vill... r.e

    SvaraRadera
  4. Du är så snygg! Och du är Daga är så fina ihop! :) Jobbar hon som modell eller vad gör hon?
    Kul att du börjat blogga, kommer du inte va framför kameran snart igen?
    /Sara

    SvaraRadera
  5. tack för komplimangen... snart så är jag på den andra sidan kameran igen... ; )

    SvaraRadera
  6. Snyggare människa än dig får man ju leta efter!
    Jag har enda sedan jag var liten tyckt att du varit assnygg och verkat vara en underbar människa, men det är inte förrän på senare år som jag fått reda på vad du heter.. synd är väl det, för man blir ju helt galen i dig!

    Kollade förresten på hem till midgård för inte så längsen där du spelar rodrigo (hur man nu stavar det)i ett avsnitt, där hade man ju velat spela Cassandra om någon!

    Tyvärr är jag ju inte den enda som tycker det här... haha

    /Isabella

    SvaraRadera