söndag 25 januari 2009

läser förresten att



Calle Schulman tatuerat in en Körv på sin arm, sånt är kul... sen undrar jag och oroar mig om det har något att göra med min "körvning" av 1000 apors vrål-åk och moppar i somras, det var bara ett vänligt inside joke...? Jag vill inte känna mig medskyldig till denna tattoo... Kan ju tycka att det är lite 80tals - vild an´ crazy att dra till äpplet och hänga med the homies på Lower East och ta tricken över bron och snubbla in på a tattoo parlor i Brooklyn och sen i hemlängtan till fyllekorven efter en natt på stan, liksom bara. I want KÖRV...
eller som snubben som på fyllan i Thailand som också ville vara lite vild an crazy och bad tatueraren att "feel free surprise me" - tattoo me like you never tattooed anyone before... Denne man har nu en banan tatuerad på underarmen som han glatt visar när han fått ett glas eller två... go bananas get a tattoo tjohoo...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar