fredag 30 januari 2009

Sen så...

öppnar sig salen, det är perfekt! Det kunde ej bli bättre i mina ögon! Jag var där och för-rekade en gråmulen Torsdag säg runt 3 och tänkte att det här stället ger mig rysningar. Där satt ett gäng taxi chaffisar och diskuterade, säkert något hett V75 inside-tips medans de insöp varsin kopp kaffe. Jag såg någon sleva upp de sista bitarna av en pyttipanna, igen det här kändes PERFEKT!!!
Det blev kväll och mörkret intog sin prakt och förvandlade allt från pumpa till slott...

Lukten av cash an flow var stark...
Vi blev eskorterade till ett riktigt scarfacebås som kändes skottsäkert... Geir Hansten Görgenssen- Regissör till Sveriges bästa STV serie genom tiderna- "Det nya landet" ( Om ni missat se den, finns även som film) i ett intimt samtal med Måns Nathe Nathanaelsson ( kollega till Micke P i de nya BECK filmerna som kommer snart) De snackade med små gester och liksom viskade i varandras öra, varav den som lyssnade nickade lite knappt märkbart, säkert a deal in the making...
Steve Kratz min äldste vän i sällskapet som kan ses i nästan alla föreställningar på Stadsteatern bla "Arsenik och Gamla Spetsar" med bad boy wct jacka "skärholmen" på ryggen i en diskussion om fasanjakt med min gamle loge kompis Kim "scarface" Sulocki som gör dundersuccé i The Producers på ChinaTeatern.

2 kommentarer:

  1. oj.. jag var kär i Kim Sulocki när jag var liten och han var med i "Millan & Lasse"..hihi
    /Ida

    SvaraRadera
  2. & när han va med i nya tider :) söt! o måns e ju grym i beck filmerna! / sara

    SvaraRadera