torsdag 22 januari 2009

någonstans i Sverige...















...från Daga med kärlek.

7 kommentarer:

  1. Du e allt bra fin som snus du...;)
    /Ida

    SvaraRadera
  2. Hejhej!

    Vad är det för kamera ni använder?
    Jätte fina bilder...

    SvaraRadera
  3. Kameran är en sony stylus 6.0 megapixles, fotograf Daga. Kul att du gillade bilderna det gör jag med. ; )r.e.

    SvaraRadera
  4. Jag vet nog var de är! Storedan Siskost...

    SvaraRadera
  5. Ok, annars skulle jag kunna komma o påstå att det i mångt och mycket liknar trakterna kring "min" lappländska by där jag bott i tre år innan flytten gick tillbaka till stan...nu blev jag oerhört nostalgisk.. :-(

    SvaraRadera
  6. vackra bilder från norr! kul att hitta dig här i bloggvärlden :) hoppas allt är bra med dig. kram c

    SvaraRadera
  7. My God!! En vy över HEMMA, snöfritt och ljust... Mmmm...snart är det sommar.
    Fantastiska foton, allihop!

    SvaraRadera