tisdag 24 februari 2009

packat och klart

har alltid lite resfeber innan jag ska resa. Imorgon bär det då av till Kiruna och Ice Hotel en runda. Sen så bär det av hem till min kompis Max i Kiruna och där ska vi sova första natten. Sen bär det av till Riksgänsen där vi ska bo i husvagn. Tyvärr blir det ingen skidåkning för mig den här gången eftersom jag har opererat knät precis. Ja hur gick det med det där förresten? Jag har faktiskt tappat känseln runt ett av ingreppen på en yta av ca 7x7 cm. Känns asmysko när man rör där. Det känns liksom som sockerdricka och nyper jag med naglarna så känner jag ingen smärta? Vet ej om det är bra eller dåligt, ännu. Jag tog av bandaget i fredags och då märkte jag att det var något som inte riktigt stämde. Jag ringde idag och de sa bara att; Ja så kan det bli ibland, man kan skära av en nerv och det kan vara kroniskt eller kanske ev växa tillbaka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar