fredag 20 februari 2009

fredag

och nån jäkel har backat in i min bil med sin dragkrok och pajat min stötfångare och sen bara dragit... man hoppas ju att man aldrig kommer på nån jäkel som håler på med det. Då skulle man säkert göra sig olycklig på denne... Ja ja visst materialistiska saker eller som Karlsson på taket sa; det är värdsliga ting... men 4000 i självrisk för att nått klantarsel inte kan köra, det är faan i mig inte vääärdsliga ting det är en liten gnutta av sabotage och sånt ska man banne mig inte hålla på med eller behöva tolerera. Det trista är att vi lever nu i ett land där varje individ tänker bara på sitt eget och inte det Sverige som en gång stod för att vi tänker på varann.

2 kommentarer:

  1. Åk till besiktningsstation så slipper du undan med 2000kr.

    SvaraRadera
  2. jag har också haft en bil i min bil som absolut måste ha hört att den bakade in i min bilen. Gör en polisanmälan sedan kontaktar du trafiksäkerhetsföreningen så kan det kanske ge något förslag på vidarehantering

    SvaraRadera