tisdag 17 mars 2009

min blogg

kommer att sova ett tag... kram
r

21 kommentarer:

  1. Nej vad tråkigt

    SvaraRadera
  2. vi hörs när du krypit ur idet med nya berättelser sov gått kram

    SvaraRadera
  3. nääääääääääää tråkigt, ja som trodde du va tebax..:(

    SvaraRadera
  4. den har väl sovit ett bra tag redan

    SvaraRadera
  5. tråkigt ........

    SvaraRadera
  6. Grattis på din namnsdag iallafall!

    SvaraRadera
  7. Ho hoooooooo
    Where are yoooooouuuuu???
    :)

    Mvh Zinkis

    SvaraRadera
  8. va gör du egentligen? om du inte tänkt blogga mer, kan du väl iaf skriva nått en sista gång?
    :)

    SvaraRadera
  9. Va händer!!!???? saknar ju din blogg / sara

    SvaraRadera
  10. Heeeej!

    Hur länge ska du Zzzzzznnnnarka? ;)
    Vi väntar på dig serru, Raffe!!!!

    Hej!

    SvaraRadera
  11. dags att stänga bloggen kanske....?

    SvaraRadera
  12. Jag som precis kommit ur mitt vinter-ide och vad ser jag? Då har DU gått i ide. Tomma tbaks nu!
    Heppårej
    /Ida & Herr Nilsson

    SvaraRadera
  13. nu får du väl åtminstonde skriva ett inlägg om att du inte vill blogga eller börja blogga igen.............tråkigt........../SARA

    SvaraRadera
  14. Hoppas du börjar blogga igen snart! :) Kram/M

    SvaraRadera
  15. WTF!? Raffe the man - skriv något!!

    SvaraRadera
  16. Ey coban, diggade dig grovt i hem till midgård trälen avsnittet, jag svär.

    Har inte kollat något annat på 100år.
    Mina ögon är skapade för att kolla på dig!

    SvaraRadera
  17. Tycker du har sovit länge nog nu :o)
    kram

    SvaraRadera
  18. Wtf Rafael! Kom tillbaka!

    /J.Lee

    SvaraRadera
  19. Snart ett år nu...

    /Tobias och Caroline

    SvaraRadera
  20. Rafael, kom tillbaka!

    SvaraRadera
  21. Snart två år nu...

    /Tobias och Caroline

    SvaraRadera